Πολιτική Επιστροφών
Η επιστροφή ενός προιόντος στα πλαίσια κάλυψης εγγύησης ώς DOA (εργοστασιακά προβληματικό) γίνεται:
α) Εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την αγορά.
β) Όταν το προιόν έχει κάποιο πρόβλημα από την κατασκευή του.
γ) Με παράδοση στην έδρα της επιχείρησης από τον πελάτη.
δ) Με αντικατάσταση ιδίου επακριβώς κωδικού ή με κωδικό με τα αντίστοιχα ή πλησιέστερα τεχνικά χαρακτηριστικά.
* Η ParisTile δεν υποχρεούται να διατηρεί απόθεμα μετά την πώληση ενός κωδικού προιόντος.
* Για τα ηλεκτρικά είδη ισχύουν εγγυήσεις ανά περίπτωση.
Η αναιτιολόγητη επιστροφή ενός προιόντος γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον:
α) Είναι σε καλή κατάσταση και σε μεταπωλήσιμο επίπεδο.
β) Είναι εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά.
γ) Παραδίδεται με συνημμένο το παραστατικό πώλησης.
δ) Παραδίδεται στην έδρα της επιχείρησης από τον πελάτη.
* Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων αλλά έκδοση πιστωτικού για αγορά κάποιου άλλου προιόντος.
Δεν καλύπτονται από την εγγύηση:
α) Φθορές που προκαλούνται από υπαιτιότητα χρήσης.
β) Φθορές που προκαλούνται από φυσική φθορά προιόντος.
γ) Φθορές που προκαλούνται από σφάλματα εγκατάστασης.